Followers

Tuesday, March 8, 2011

praktikum fasa 3

baru ada kesempatan nak cerita tentang praktikum Fasa 3 ni.
dah hampir 2 bln aku menjalani praktikum Fasa 3 di SK Bukit Tempurung...
aku menjalani hidup bujang dimana aku dan member2 lain hidup menyewa .
perghhh..rasa hidup bujang kowt..
:D hahahah like3..

kena pulak tuan rumah MOK SU baik amat dah la sewa umah murah RM 200 ada 5 bilik...
hampir tiap2 mggu masak antar bg makan....
TQ MOK SU.. dah la ada anak dara 3G...
bereh2..

kat sekolah semua cegu2, kakitgn semua cukup sporting, sempoi siap ofeer anak..
mkn jgn cerita la leh kata tiap2 hari dapt bawa makanan..
rasa amat sng..sepanjang jln nak balik umah lalu umah anak2 murid..
:)
syukur praktikum kali ini amat baik....

tapi...dpt praktikum mate lak yg mcm aremmmmm...
but never mind i got huge buck up from school's admin....
mampus la korang aku akan cantas...

aku harap dpt habiskan praktikum fasa 3 ini dgn baik...
CAU...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Text-Ads