Followers

Wednesday, November 23, 2011

Hari Terakhir di IPG KSM

salam dan salam sejahtera

ketika ini merupakan hari terakhir aku berda di IPG KSM
tempat dimana begitu banyak pengalaman dan pengetahuan dalam membentuk diri ini..
5 th setengah aku disini menuntut ilmu
sebagai beklaan utk mendidik kelak

saat ini aku terpaksa menninggalkan IPG KSM
rakan taulan
blok kediaman
sukaduka impian berada disini
kenangan
dan keindahan disini

tempoh ini banyak mendidik menjadi insan seperti hari ini
dari usia 18 thn menginjak ke 23 thn
tanah Ulul Albab ini melihat
transisi perubahan diri

walau dipuput angin sayu
diterjah gelora jiwa
semua ini adalah proses untuk dewasa
aku percaya bukan aku seorang shj berasa sedikian
malah semua taulan yang berasa disini juga
merasa yang sama

kerana kami mengenal dunia disini
belajar disini
semua disini

terima kasi semua
yang telah mendewasakan diri ini

sesungguhnya IPG KSM menjadi memori abadi
memoir diri ini


salam semua rakan sahabat semoga ada kesempatan kita bertemu lagi

Wasalamun alaikh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Text-Ads